140 gr

Mamine grame ne bih da spomijem, nekontrolisano rastu. Zato grami budućeg oca nekontrolisano se smanjuju. Uskoro ćemo biti par debela žena za šeširom na glavi i suncobranom u ruci, a on mršavi dobri čiko s cvikama, koji samo klima glavom i govori može, može.
Elem koncert Tonija bio je više nego odličan, žao mi je što smo morali sjediti na tribinama, ali neće ni to vječno trajati, malo smo se njihali u ritmu muzike, pjevali ne baš punim plučima, ali ono što je mami jaaaako neostajalo je to što nije mogla vrištati. Redar mi je htio oduzeti flašu vode koju sam unijela na koncert, ali beba je pomoglada se flaša ipak zadrži i to je bio prvi put u životu da se mama vadi na trudnoću.
Uskoro očekujemo i prvo bebino koprcanje, a narodna predanja govore kada se to prvi put osjeti djete će ličiti na onoga kojeg je majka prvi put ugleda nakon koprcanja. Obzirom na okruženje u kancelariji uz dužno poštovanje kolegica koje čitaju ovaj post, mama će duugo da žmiri i čeka da joj se ukaže otac djeteta.

eni

13 komentara

  1. GPP: naravno da ću javiti, vidiš da sam ko radio mileva
    MICKA: ih pa ja sam milslila da ti imaš iskustva, javi jesi li dobila linkove koje sam ti poslala
    TRATY: ABD da mi uči i skija na kumu, ja bih bila najsretnija majka, može naleti ili se bar prva javi nekim komentarom, možda i to pali

  2. Juce sam prvi put otvorila stranicu sa blogovima, i jos nisam odlucila kako da nazovem svoj, ali zelim samo reci da me odusevljava. Iskreno mislim da bi bilo divno kada bi neka mlada mama pisala ovako nesto od samog pocetka, saznanja da je beba tu, preko pojseta doktorima, do svih ovih divnih trenutaka i razmisljanja koja opisujete … to bi bilo zaista ohrabrujuce i pomoglo bi mladim djevojkama koje se djelom boje trudnoce (ja sam jedna od njih)
    U svakom slucaju hvala sto ovo dijelite sa nama….

  3. nannie: ne razmišljaj puno, uvijek možeš promjeniti naziv ako skontaš bolje ime. Meni je ovo poput terapije. Drago mi je da ti se sviđa blogg, mada JA PIŠEM JOŠ I BLOGG POD NAZIVOM OJ’ DRUGOVI JEL VAM ŽAO. Kada sam saznala za trudnoću otvorila sam ovaj koji čitaš i vjeruj da moje dosadašnje četveromjesečno iskustvo kaže da se zaista ne trebaš bojati. Bar ovog početka vidjećemo kasnije.

  4. Iskustva nemam, ali jako puno čitam o tome, pa zato i znam recimo to za stolicu! Sada si lijepo dezinformirala druge ljude koji će da šire opet dalje tu dezinformaciju, a kojih danas ima JAKO puno vezano za trudnoću i bebe.
    Linkove sam dobila, a ja tebi preporučujem: http://www.roda.hr i http://www.mama-mami.com
    Na rodi imaš jako puno priča o mitovima o dojenju, porodu itd. Pa bi bilo dobro da ih pročitaš ako ti se da, jer ima JAKO dobrih savjeta.

    Ne znam da li znaš (a i to možeš na rodi naći) da ne daješ bebi mlađoj od 1 godine MED, jer sadrži spore koje mogu biti kobne za bebu…

  5. Moram još nešto reći… bojati se trudnoće? Zašto? Ja to smatram jednim najboljim periodom za ženu, ukoliko je dijete željeno, naravno i jedva ga čekam..
    E drugo je strah za nekim mogućim komplikacijama i brinuti se za zdravlje djeteta.

  6. što si mi sad spucala crv za ovu dezinformaciju, natjerala si me da prostudiram dobro i napišem post o tome, hvala za linkove.
    U pravu su trudnoća je jako lijep period, meni bar, znam mnoge kojima je to jako teško padalo. Hvala još jednom, dragocjen mi je za svaku savjet koju podjeliš sa mnom,javljaj se.

  7. NIšta.. nadam se da će ti biti sve ok! Sve mame napominjem na važnost dojenja. Doji, doji, doji!!!!
    Imaš na rodi toliko članaka i savjeta! To je br. 1 sa savjetima – pročitaj mitove o dojenju, o mastitisu, savjetima kako dojke održavati za vrijeme dojenja, let down flow, maženje bebe bez odjeće (koža na kožu).
    Imaš jako dobar forum na mama-mami.com (pitanja postavi koja te zanimaju itd).
    Samo je bitno da se informiraš…a nažalost, mnogi doktori vjeruju u mitove.
    Javi mi kako ti ide.
    Eh da, imaš na iskonu trudnoća po tjednima i šta se bebi razvija i šta se mamama dešava. Još malo pa će te i čuti! 😀

Komentariši